10 Ekim 2009 Cumartesi

10. hafta doktor gorusmesinden

Bugun ilk kez bebegin kalp atislarini dinledik. Ben nedense gergindim doktorla gorusmeden evvel. Ne zaman ki bebegin kalp atislarini duyduk anlasilamaz bir sevincle doldu icim. Ne kadar gercek ama inanilamaz geliyor!

Grip asisi olmam tavsiye edildi, ben de oldum. Bilmiyordum hamililelikte bunun guvenli olup olmadigini. Bilakis ozellikle hamilelere tavsiye ediliyormus. Bunun haricinde her sey cok yolundaymis. Dusuk riskli grupta oldugumdan dogumumu bir ebenin bile yaptirabilecegini soyledi doktor. Korktum valla. Yok, ben guven icinde, rahat rahat bir doktorla yapayim dogumumu. Hala dogum icin gidecegim doktoru secmedim. Bu son NT-taramasini da yaptirayim. Tum sonuclari toplayip bir sonraki randevumu yeni doktorla alirim diyorum. Daha kucuk, guvenli, buyuk hastahane soguklugundan uzak bir yer istiyorum. Insanin en cok ihtiyaci olan sey kendini ve bebegini %100 emanet edebilecegin bir doktorunun olmasiymis; simdi daha iyi anliyorum.

Bagirsak yavasligina karsi bol su icmem gerekiyormus. Bunlarin haricinde yeni bir sey yoktu.
Kalp atislari gum gum de gum gum.... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder