4 Nisan 2011 Pazartesi

bu terrible two dedikleri yas dolunca mi basliyor? bir aciklama bulmam lazim ilgar'la verdigim mucadeleye. her seye karsi koyuyor, devamli direnc halinde. 
ykusuzluk, aclik degil. inatlasma da degil. zaten bebe daha 1 yasini yeni dolduracak. her seyde mucadele soz konusu. alt degistirtmiyor, ama altini temizledigimizde cok seviniyor. emdirtmiyor ama bir kere meme dudagina degdi mi degmeyin keyfine. yemiyor ama yemegin tadini alana kadar bu. boyle bin tane ornek verebilirim. Biliyorum hic bir sey kalici degil su siralar ama hep boyle mi olacak diye korkuyorum dogrusu. Dillensin bakalim neler diyecek :)


5 Nisan 2011
Gunaydin Turkiye. Burada henuz gecenin 2si. Ilgar ve ben ayaktayiz :)


21.4.2011
Kadinlar neden iyi evhanimi olmak zorundadir? Evim daginiksa ama ben aslinda becerikliysem bunda neden bir ariza olsun? 26 yil boyunca okula gitmis ve calismis bir kadinim. Hayatimda ilk kez (son 3.5 aydir) calismiyorum. Evim yeterince temiz, yeterince yemek pisen bir yer. Daha fazlasina ihtiyacim olmadigini dusunuyorsam bu beni tembel mi yapar? Kadinligimiza yapistirmislar bu etiketleri, onlarsiz eksik yorumlaniyoruz. Cok kiziyorum cok! Onceligimiz ailecek keyfimiz, mutlulugumuz :) Benim yeterli temizligim asla anneleri mutlu edecek duzeyde olamiyor. Dun acikca soylendi, lezzetli yemek ve iyi temizlik yapabiliyor ama yapmiyorsam bir sorun varmis. 


3 Mayis 2011
Dun gece saat 1den sabah 6:30a kadar Ilgar'in yataginin dibinde yattim. Hali ustunde yatip kolumu yatagina uzattigimdan olusan agri odaklarini siz tahmin edin. Yanimizda da yatmak istemiyor, anacigina layik gordugu iskence bu :/ Biz raziyiz ayni yatakta yatmaya ama o yatamiyor. Hic bir sekilde birlikte uyuyamiyoruz.

4 Mayis 2011
H.'nin anne ve babasi yola ciktilar. Evde garip bir sessizlik, Ilgar ortalikta kosturup dede ve babaannesini ariyor :((

Doktor tavsiyesi ile ilk 'time-out' calismasina baslamis bulunuyoruz. Sebep tabii ki kanatacak kadar fenalikta isirmalar :(

5.5.2011
Oglum guzel bir gun diyerek sabahin 5inde ayaga dikti annesini. Artik 33 yasinda bir anneyim. Inanilir gibi degil!

17.5.2011
Merhaba Ilgar Karan, bugün itibariyle 1 yıl, 0 ay, 23 günlüksün. Senin isminde; İSTANBUL ilinde 0, Türkiye'de 0 kişi var. 0 kisi cunku Ilgar'in vatandaslik islerini hala halledemeyen anne babasi var :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder