3 Mart 2011 Perşembe

cok sevdigi cevizli ekmek mutfaktan uzaklasmasi icin salonda sunulunca cok kizdi. bir adim ileri, iki adim geri buyuk kararsizlik yasadi :))


istahli olsa gam yemem. ekmek seviyor, bir iki kemirip atiyor. hala sut agirlikli besleniyor. simdilik sut ile idare ediyoruz ama kilo almiyor. korkum 1 yasindan sonra da kati gidaya ilgi gostermemesi. gerci bu hareketlilikle kilo vermedigine de sukretmeli insan. devamli farkli farkli yemeklerden yedirmeye calisiyoruz ama baski yapmadan. doktor "1 yasina kadar verecegin kati gida sadece tat ve doku hissini gelistirmesi icin. emzirme ile beslenmesini sagliyorsun zaten" diyor. 
...
sag kasinin ustu mor, on disinin ucunda minicik de olsa kirik var.


...


5 Mart 2011
Buralara bahar geldi. Her agac ayri bir renkte cicek acti. Kacirmadik firsati, botanik bahcesine gittik. Mis misss!
....


7 Mart 2011
Hastayim, gozlerim yaniyor, yaniyorum. Ama Ilgar uyumuyor :/
...


9.3.2011
Dayanamadim Ilgar'i doktora goturdum. Iyi haber: Kulak enfeksiyonu yok. Kotu haber: Paranoyak annelerden oluyorum galiba. doktor cok iyi yapmissin getirmekle dedi. takip etmeye devam etmeliymis. 


15.3.2011
Sanirim erdim ben. Gece uyumadim. Mutfagi toplamaya calisirken bacagima yapisik durumdaydi. Yapmaya calistigim yemek ustume ve yere dokuldu. Ve ben butun bunlarin normal oldugunu dusunup gikimi cikarmadim. Sakin sakin temizledim ortaligi. Buyumusum haberim yok :p


kucakta uyuyup da sonra yataga koyunca uyuyan bebeler icin cozum! kucaginizda ince bir yastik uzerinde uyutun bebisi. sonra o yastikla birlikte yatirin. ruhlari duymuyor :) uyuttum ama ne kadar uyur bilemiyorum. dun geceki uykusuzlugun acisini cikarmak icin ben de uyuyacagim simdi :))


16.3.2011
 Allerjiden gozunu acamayan ama allerji hapi icemeyen (emziren anneler)! Sozum size! Gozler icin ilac satiliyormus ayrica, bebisi etkilemiyor mus. Evde TV olmamasinin acisini cekmisim kac gundur. Gozlerim kan canagi, 50 yas gozu gibi kuru, burus burus oldu. Spor salonundaki TVde gordum reklamini. Damlalar satiliyor goz icin. Eczanenize sorunuz :p 


17.3.2011
Amerika'nin en mutlu sehirlerinden birinde yasiyormusuz :)http://www.theatlantic.com/business/archive/2011/03/americas-new-happiest-cities/

20.3.2011
Oglum tarafindan iskence goruyorum. Kollarim isirik iziyle dolu (sadece beni isiriyor), her gun onlarca sac telim ellerinde kaliyor.
Bunlari cok heyecanlanip bana 'sevgiyle' yaklasinca yapiyor. Isin kotusu her ne kadar bu durumdan sakinmaya calissam da cok canim yandiginda kiziyorum. Kuzum bakiyor oyle saskin saskin :/  Istikrarli bir sekilde 'kontrollu' tepki gostermeye calissam da canim o derece yaniyor ki gozum donuyor diyebilirim :/ Careyi cocugun yanindan kalkip gitmekte buldum bugun, arkamdan saskin ve uzgun bir sekilde agladi. Aci derken oyle boyle degil, kolumu kanatti isirarak. O an insan 'bak oglum, canimi yaktin, yapma' diyemiyor. Sonucta tek care benim dogru duzgun 'yapma'mesajini vermemde. Bakalim nasil becerecegim...


sanirim opmek yerine isiriyor. ben onu opunce oyle karsilik veriyor cunku :)en cok/bir tek beni isiriyor diye sevinsem mi :p bizim bu dert uzun suredir var.istikrarli bir sekilde tepki gostermeyi denedik once, ise yaramadi. sonra tepkisizligin cozum oldugunu okokuduk. babasinda ise yaradi ama beni hala isiriyor. bugun emzirirken yine sevgiyle isirdi, kanatti meme ucunu. tutamadim kendimi hungur hungur agladim. yavrum da zorla gulerek yuzume bakmaya calisiyor.anladi cok kotu bir seyler oldugunu. simdi o halde cocuga hala olumsuz tepki mi verecegim ya da tepkisiz mi kalacagim?ben kendimi toparlayana kadar cirpindi kuzum, sonra bana bir sokulusu var, gormeliydiniz. yanindan gitsem mumkun degil. ikilem hali iste. her halukarda istikrarli bir sekilde yaptiginin kotu bir sey oldugunu anlatacagiz, anlayana kadar da ben bu cileyi cekecegim :) bu arada nese, o cok kucukken oyle seviyorduk, biraktik mecburen :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder