21 Mart 2011 Pazartesi

allerjide sinir tanimiyorum! bu kez hayatta allerjen etki gostermemis elma yuzunden bogazim dahi sisti, nefes alamiyorum.oglani emzirdim, allerji haplarina siginiyorum. sabaha kadar sut yok :/ allerji polenler ile besin (elma) birlesince cosuyormus.ilk kez oldu bana, elmayi yer yemez gozlerim, burnum, ve bogazim anormallesti. hungur hungur aglama modunda nefes alamadim, dilim ve bogazim sisti. simdi daha iyiceyim, allerji hapinin etki gostermesini bekliyorum.


allerjiden az daha gidiyormusum meger. disaridaki polenlerden biri ile yedigim elmanin olusturdugu muthis kombinasyon dilimi ve bogazimi sisirdi. ben gecer diye beklesem de gecmedi. doktor ucuz atlattigimi ve bir daha boyle sansli olamayacagimi soyleyip acil durumlar icin epinefrin igneleri verdi. igneyi yapmaz ve sonrasinda acili aramazsam 4 dakikam varmis :/ kissadan hisse: allerjik bir bunyeniz varsa daha once hic allerji yaratmayan seyler de insani soka sokabilir. ihmal etmeden acilen doktora gitmeli. sutume etkir diye zararsiz oldugu soylenen ilaclari almamazlik etmemeli.


22.3.2011
ilgar'in kitapligin raflarina tirmanma cabasini gorunce kitapligi da baska odaya kaldirdik. salonumuz cirilciplak kaldi :)


25.3.2011
Dun Ilgar'i cocuk parkina goturdugumde 3-4 yas cocuklarinin ne kadar harika oldugunu dusundum. 4 ufaklik (2 kiz, 2 oglan) direklerin tepesine tunemis birbirleriyle tanisip konusuyorlardi. fikralar anlattilar, kahkahalardan ortalik cinladi. birbirlerine yaslarini soyluyorlar. yasit olmalarinin tesadufune sasip kaliyorlar. cok ama cok keyiflilerkiz cocuklarindan biri asagi indiginde parka yeni gelen baska bir kiz cocugunun yanina kosup o ayakkabilardan kizkardesinde de oldugunu soyleyip konusma baslatti. nasil guzel, nasil sosyal. izlemeye doyamadim. sanirim ilgar'in bir an once o yaslara gelmesini en cok boyle muhabbetler yapabilmek icin istiyorum :) hani 'daha guzel' olacagini degil de daha farkli olacagini, daha cok sey paylasabilecegimizi dusunuyorum. bence yeni dogan zamanlari hep en guzel kalacak. 


28.3.2011
Annesi Nurturia'ya ayak ustu bir seyler yazarken poposunu isirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder