28 Ocak 2011 Cuma

Dans eden Ilgar

Biz anne baba olarak muzik konusunda pek yetenekli sayilmayiz. Yavruya farkli muzik cesitleri dinleterek simdiden muzige asina olmasinin, dans ederek vucut dilini iyi kullanabilmesinin mumkun olabilecegini dusunuyoruz. Ilgar kendi oyuncaklarinin bile sarkilariyla dans etmeye basliyor. Hah bir de annesinin lalalla seklinde soyleyebildigi sarkilar var :). Ama en sevdigi sarki Beyonce'nin Single Ladies sarkisi. H. daha kaliteli muzik dinletme taraftari olsa da bu sarkinin cocuklar uzerinde buyuk etkisinin oldugu kesin (bkz. su video).

Ilgar asagidaki video cekimi baslamadan evvel ayakta cokca dans ettikten sonra annesinin aklina anca gelebildi dans videosu cekmek. Yorulmus yavrum, sonuc budur:

9 yorum:

  1. Bayıldım, bayıldım. Çok tatlıydı :D
    Bu ara tulumun ayaklarıda çok sevimli :)

    YanıtlaSil
  2. Ay ay serseri ya cok seker annesi :) bu arada beyonce'nin bu sarkisinin nasil bir etkisi var bizimki de dansediyor bunda. Bir ara ben de videosunu cekeyim :)

    YanıtlaSil
  3. yoruldum ama yerden de tepinirim!!!

    YanıtlaSil
  4. ahaha çok tatlı, çok.. hele o yerde balık gibi çırpınma dansını pek sevdim.. küçük oğluma da benziyor, mavişleri, saçları, teni ile.. bir de tulum ki çok severim.. maşallah

    YanıtlaSil
  5. Ruhdagi: :) Ben de cok seviyorum o tulumlari. Fakat 9 aya kadar bedeni vardi, daha buyuk bulamadim henuz :/

    Ycurl: Cek tabii! Bu donem dans donemiymis meger. Kapi gicirtisina oynuyor bizimki. Atesbocegini de gorelim :)

    Ayse: Aynen oyle :)

    Deli Anne: Degil mi, emekliyor, arada bacak da salliyor :) Ogluslar seker gibi, hastayim :)

    YanıtlaSil
  6. Yaa ben bu videolari ilk defa goruyorum, sanki kendi arkadasimin oglunu gormuscesine cook mutlu oldum, ekran karsisinda gozlerimin ici gulerken, iltifatlar ederken, ilgar karan'i severken buldum kendimi
    Masallah diyorum cok tatli cook
    Allah nazarlardan saklasin yerim ben onu ya, siz nasil dayaniyorsunuz, yemeden duruyorsunuz var midir bu isin bir sirri :)

    YanıtlaSil
  7. Nuran: Tesekkur ederiz :) Aslina bakarsan dayanamiyoruz :) Yiyoruz ama sonra o da bizi yemeye, isirmaya kalkinca fena oluyor :) Sizlerden ne haberler var? Burada olsa da haberlerinizi bekleriz.

    Pustuklu Mama: Ben kedileri pek sevmem (allerjim var diye herhalde, alisamadim) ama kedi deyip duruyorum yavruya. Sevecek kelime bulamiyor insan. Dogdugu hafta fena halde heyecanlanip "kedi kuzusuuu" diye sevmistim. O gun bugundur dilimizde :))

    YanıtlaSil
  8. Oyyy, bal bu bal :)
    İlk fotograf katalog fotografı gibi olmus :)) Dansina da bittim, cok neseli, cok sevimli :))

    YanıtlaSil