23 Haziran 2010 Çarşamba

ne kadar iyi anlasirsaniz anlasin soz konusu sizin bebeginiz olunca annenizle didismek zorunda kalabilirsiniz. aman dikkat!


isin kayinvalide ile alakasi yokmus. isine karisan, elestiren kim olsa tahammul esigin dusuyormus.


ozel bir sey olmadi. simdi sular durgun. yuzyuze olmasa da devamli bir laf sokmaca. bana bebegi 3 gun biraksan ben duzene sokarim dedi :) e nasil emecek dedigimde, "sen sutu sag bana ver, gorursun ne guzel olur" cevabini aldim. bir de aksam banyo yaptirilir miymis? en cok duydugumuz cumle :)ben ise basladim, o bebege hakim, aksamlari bize birakiyor neyse ki :)


her ne kadar iyi niyetli olunursa olunsun bebek uzerinde bir iktidar mucadelesi soz konusu oluyor. yeni anne olarak cidden alingan olabiliyor insan ayni zaman da saldirgan. diger taraftan 32 yasindayim, anca bebegim olmus, birak da keyfini cikarayim demek istiyorum ona. onun onaylamadigi her metod yanlis ve bebege zarar veriyor olunca, her seyi yanlis yapiyor hissine kapiliyor insan. en son ihtiyacim olan sey bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder