25 Haziran 2010 Cuma

2 aylik, asi

Yavru bugun 2 aylik oldu. Asilarini oldu, oyle cani yanip da cigligi basinca etimi kopariyorlarmis gibi hissettim, o agladi, ben agladim :(


Sogukkanli olmak lazim. Ilk sefer cok agir geldi, bakalim bir dahakine nasil olacagiz.


Aciyi tecrube ettigi ilk seferler elbet reaksiyonu da fazla oluyor. Allahtan atesi cikmadi, huzursuzluguna ilac cok iyi geldi. Bunu atlattik, iki ay sonra ne yapariz bilemem.


asilar yuzunden atesi cikacak korkusundan hic uyuyamadim. her kontrol etmeye kalktigimda uyandirmis oldum yavruyu :)


atesi cok az cikti. ama cok mizmizlandi, bacaklarina dokundurtmadi. ben de ates dusurucu, agri kesici verdim. cok korkarim yuksek atesten, basit gorunur ama ihmale gelmez.


icerigi acetaminophen olan bir agri kesici ates dusurucu vermisti doktoru. yalniz butun gun calistigimdan uzun uykunun keyfini anneanne surdu :)


Turkiye'deki cocuk doktorlari nasil oluyor? Bizimki bebegin kakasini temizledi. Sonra bizimle konusurken bebegi kucagina alip optu, kokladi, sarildi. Sasirdim kaldim. Bizimki mi anormal yoksa benim kucuklugumdeki soguk stetoskoplu, asabi doktorlarin sonu mu gelmis?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder