21 Ekim 2009 Çarşamba

11.hafta - incir

Cok mesgul bir doneme geldi, 11. haftayi kacirdik. Yine de kisaca yazayim istedim.
Gectigimiz hafta icinde bebek gercekten bebege benzemeye basladi artik :) Recellik incirlerin boyutuna ulasti. Kemik ve dis gelisimine tum hiziyla devam. Gerilme ve tekmeleme egzersizleri giderek artiyor. Ellerini acip kapamaya basladi baslayacak. Diyafram gelismekte, hickiriklar kapida.

Bende ise iki hafta kadar once aniden gelen enerjik hissetme haline devam. Tempoma yetisilemiyor ama. Binlerce kisinin katildigi bir kongreden mutluluk ama bir o kadar yorgunlukla dondum. Son ucak yolculugu (aktarmalarla 10 saat surdu toplamda) hirpaladi beni.
Kiloda artis yok ama gobek buyuyor, one dogru bir yonumuz var. Artik bol gelen pantolon belleri sikar oldu. Bugun hamile pantolonu baktim internetten, bir seyi gozume kestirdim, herhalde alirim. Oncesinde gobegim pek olmadigindan bana fark cok buyukmus gibi gelse de kongrede bulustugum arkadaslarim belli olmuyor dediler. Sanirim insan azicik gobegi ciksin istiyor. Bu sabah uzun zamanin ustune tartilip da kilo almamis oldugumu gorunce acaba bebege bir sey mi oldu diye korktum. Ne kadar sacma ama insan boyle iste. Oysa biliyorum ki ilk 'trimester'da kilo dahi verilebiliyor.

Diger taraftan her hafta yarim kilo alacak olmak cok garip geliyor. Simdiden azicik yemek yedigimde cok sis hissediyorum. Nefes nefese kaliyorum. Cok konforlu bir his oldugunu soyleyemem. Okudugumuza gore cigerler de genisliyormus bebegin kan dolasimina yetisebilmek icin. Gogus kafesi genisleyecekmis. Bundan haberim yoktu dogrusu. Ilginc geldi.

Bu arada, bu Cuma gunu tani amacli ultrasonumuz var. Belki bebegin cinsiyetini de ogrenebiliriz diye dusunuyorum. Risk grubunda olmadigimizdan icim rahat bu yuzden kiz mi erkek mi meraki daha agir basiyor. 12. haftamizdayiz artik, kisaca keyfimiz yerinde. Cuma gununden haberlerle yine yazarim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder