7 Ekim 2009 Çarşamba

10.haftadan haberler

10. haftaya girdik. Her sey yoluna girdi. Mide yanmasi, halsizlik yok. Cok zinde hissediyorum. Keyfini cikaracakken aksine cok kosturur oldum. Iste cok calisiyorum. Yine de keyifler yerinde. Bebegin varligini unutur gibi oluyorum bazen. Sisliklere alistim. Me.melere cozum diye emzirme amacli da kullanilan bir yatak sutyeni aldim. Super rahat, ezmiyor vs. ama emzirme amacli kullanilacagi zaman cok komik oluyor.

Bir ara gidecegimiz hastahaneye alternatif bir yerler bakmayi denedim. Arkadasimin tavsiye ettigi yerden sadece gorusmek icin dahi randevu alamadim. Moron diyebilecegim nadir insanlardan cikti sekreter. Daha once yapilmi sne kadar testim varsa gondermem gerektigini, aksi halde randevu veremeyecegini soyledi. Gonderdim, fax hatlari mesgul, devamli mesgul. Persembe ultrasonumuz var, ondan once gorusebilmeyi istiyoruz dedim, olasi bana en erken verebilecekleri randevu gununu sordum, bir cevap da alamadim. En sonunda fax hala ulasmamisken onlara azarladim kadini, sonunda bana persembe guu randevu verebilecegini soyledi. Cok kizmistim, gec deyip kapattim telefonu.
Ben guzel guzel giderim simdiki hastahaneme, doktorumla tanisiriz, ultrasonumuzu cektiririz ondan sonra sevmediysem baska yer bakarim diye karar verdim. Bos yere can sikintisi.

1. trimester ultrasonunun yerine NT-tarama denen ultrasonu cektirecegiz. Kromozom anomalilerinin teshisi icin. O da sanirim 11. haftada oluyormus. Yani bu durumda yarinki ultrasonumuz da iptal. Bebegi gormeden hamile olduguma hala inaniyor gibi hissetmiyorum. Sanki ultrason cok seyi degistirecek kafamizda.
Onumuzdeki hafta sonunda Chicago'ya gidiyorum kongre icin. Umarim o zamana vermezler randevuyu, iki isi nasil denk getiririm bilemiyorum. Simdi bana dusen hastahanenin beni aramasini beklemek.

Yemek ve istah problemi halloldu gibi. Artik duzenli olarak 3 ogun ve aralarda kuru kayisi/uzum vb. seyler yiyorum. Istehim eskisi gibi deli istahi degil. Toplamda iki kilodan az aldim. 3. ayda oldugumuzu dusunursek gidisat iyi gorunuyor.

Simdiden karnim disa cikik. Uzun seyler giyiyorum kapatmak icin. dusuk bel pantolonlar rahat oluyor. Bir hamile kemeri gibi bir sey aldim, pantolonu fermuarini cekmeden belinde tutmaya yariyor. Ama cok hamile gorunuyor gibi hissettim onunla. Boyle salas gayet rahat oluyor.

Is yerimdekilere hala bir sey soylemedim. Daha va rdiyorum. Kongreden sonra makaleyle ilgili bir iki sey cizittirebilsem belki o zaman daha rahat hissedecegim soylemek icin. Simdi tatilden geldim, hamileyim demek suclu hissettiriyor. Bunun yanisira zaten arkadasim gibi olmadiklarindan bilmelerine de gerek yok diyorum.

Simdilik bu kadar olsun, ben seminere kosayim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder