28 Ağustos 2009 Cuma

ilk testler

Saat 10 olmus hala kahvalti etmekle ugrasiyorum. Sabahlari yemek kolay olmuyor ama dun fark ettim ki sabah iyi yersem midem o kadar bulanmiyor, halsizligim daha az oluyor. Bir de gece iki yastikla yatmayi denedim, gayet ise yaradi. Mide bulantisindan cok yanma derdim var cunku, reflu olsa gerek. Ustesinden geliyorum.

Dun Women's Clinic'ten doktor aradi, test sonuclarimin ciktigini, her seyin iyi oldugunu soyledi. Bugun gidip alirim sonuclari. Bazen dusunuyorum, ne cok test yaptiracagiz boyle. Saglikli mi, her sey yolunda mi diye icimizin titredigi ne cok zaman olacak. Sanirim bu hep boyle devam edecek, basladik artik. Hayatimizin sonuna kadar bir sey olmasin diye uzerine titredigimiz yavru simdilik mimiminnacik bir tohum buyuklugunde. Hala kendimden bahsettigime inanamiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder