11 Nisan 2011 Pazartesi

aile saadeti

Ilgar'in babaanne ve dedesi neyse ki sorunsuz vardilar evimize. Ilgar o gece geleceklerini hissetmis olacak ki sabaha karsi ayaga dikilmis, anneyi uykusuzluk icinde kivrandirmisti. Ilk karsilasma ani biraz gozyasili oldu, heyecanla ona seslenen dedesinden korkup agladi yavru. Fakat o andan itibaren dede ile cok guzel bir iletisime gecti. En basindan beri aralarindan su sizmiyor. Bir keresinde H. isteyken babaanne ile ben markete gidip dedeye biraktik oglani, dondugumuzde keyifler yerindeydi. Bu sabah ise ilk kez babaanne ve dedeye birakip disari ciktik; Ilgar uzun bir suredir ilk kez annesi olmaksizin yemek yiyip uyumus. Ne kadar guzel bir seymis evinde guvendigin insanlarin olmasi.


Bugun misafirlerimiz geleli bir hafta oldu. Dogrusu nasil gecti bunca zaman anlamis degiliz. Bizde onlari guzel agirlamanin hevesi, oradan oraya savuluyoruz. Haftasonunda St. Augustine'e gittik. Once oradaki 'outlet' merkezinden biraz hediye alisverisi yapalim dedik fakat zamanin nasil gectigini anlamamisiz.

Gunes batmadan sahile yetistik. Ilgar cirilciplak denize dogru kosmus once. Buyukce bir dalgayla carpisinca ters yone kacmis (alisveris surecinde beklemekten sabri tukenmis baba sayesinde goremedim guzelim sahneyi). Ilgar'daki cosku inanilmazdi. Koskoca sahildeki tek ciplak bebe olarak, ferah ferah kosturdu kumlarin uzerinde. Bisikletlilerin, kopeklerin, top oynayan cocuklarin peslerinden gitti. Biraz yiyip biraz mincikladigi kumlar cok ilgisini cekti. Fotograflarimiza bakinca onu fotograf cekmek icin dahi durduramadigimizi gormek gulduruyor bizi.

Her sey guzel geciyor. Diger yandan bende huzursuzluk hakim. OPT'm gelmis, 3 ay icinde calisma durumumu netlestirmem lazim. 3 ay cok kisa geldi; ben zaten sadece uc aydir calismiyordum. Birazcik daha fazla zaman istiyorum, oglumla biraz daha huzurlu zaman. Simdi makalemi tamamlamak, yeniden CV hazirlamak, is basvurulari ve gorusmeleri yapmak vb. hic bir seye hazir hissetmiyorum :/

4 yorum:

  1. Maşallah, allah daim etsin saadetinizi.. Lakin kıskandım sizi.. deniz, güneş, kum üstüne..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Zaman cabuk geciyor ozellikle misafirlerle ama anladigim kadariyla guzel geciyor!

    Is konusunda seni cok iyi anliyorum! benim de hic icimden gelmiyor. kime guvenip birakicaz bebeklerimizi? ailelerimiz yanimizda olsaydi bizde icimiz rahat ederek ise baslardik.

    YanıtlaSil
  3. Meryemcim ne guzel aile saadeti iyidir, iyi gelecektir :) Konusalim bir ara.

    YanıtlaSil
  4. Deli Anne: Tesekkur ederiz :) Bahar kapida, yakindir size de deniz, kum. Kiskandirmak degildi amacim :)

    Emel: OPT gelmis fakat yanlis dogum tarihi yaziyor, duzelttirmek gerek. Bakalim ne olacak. Ben yuvaya gondermistim oglumu. Cok guzeldi, orada cok mutluydu. Bu acidan bir sikintim yok yani. Tek derdim oglumu az gorecek olmam :(

    Ycurl: Konusalim Ycurl. Keyifler yerindedir umarim. Yavrusun dogum gunu geliyor, simdiden kutlu olsun :)

    YanıtlaSil