4 Şubat 2011 Cuma

Kovalamac oynuyor, cilginlar gibi :) Ciglik cigliga kacislarinin hastasiyiz :)


5 Subat 2011
Anne babasinin yatagindan tek basina inip hedefi mutfaga kosar adim emekledi :)


12 Subat 2011
Ilgar'in uyku oncesi rutinine yeni bir sey ekledim: odasini birlikte topluyoruz :) Biraz daha buyunce ona toplatma planlarim var :) Belki anasi babasi da gorup utanir da azicik derli toplu yasamayi becerebilir umudumu belirtmemisim :)


13 Subat 2011
Hareketli yavruyu yikama taktiklerine ihtiyacim var. Kuvette mumkun degil zaptetmek. Oradan oraya atlayip kaciyor balik gibi. Legen vb. seylerde cibildak cibildak disari atliyor.  Kuvetteki kaymaz paspas ise yaramiyor cunku oglan oradan oraya kacmayi seviyor. Yakalayabilirsen, tutabilirsen yika. Basini yikamak yuzune su gelmesinden dolayi dert, nefret ediyor :) Ama hizli hizli hallediyoruz. 


Spora baslayali 3 hafta oldu. Haftada en az 3 kez gittim. Kilo vermedim ama 1 beden inceldim (en azindan 1 beden kucuk pantolonlara sigiyorum artik). Anladim ki sporsuz ne kilo vermek, ne incelmek, ne de sikilasmak mumkunmus. Ilk baslarda cok agri cektim ama simdilerde hosuma gidiyor. Tavsiye ederim herkese. Sahiden arkadaslar, ben bile inanamadim. Hemen fark ediliyor vucuttaki degisim. Elbet vardir bir esigi, baslarda hizla toparlanilir ama sonrasinda hedefe ulasmak zor olabilir. Diger yandan gokten inmiyor 'fit' bir vucut.


Hamileligimin 3. ayindan beri ilk kez gercek anlamda hasta oldum. Burnum, sinuslerim dunyamin merkezi durumunda su an :(


14 Subat 2011
Bu sabah burnu akiyor uyandi. Butun surati kurumus sumukle kapliydi. Hasta ettim yavruyu!


Arkadasimin bebegi oldu bugun (Peri). Bende bir heyecean bir heyecen. Telefon da acamiyorum...


15 Subat 2011
Hala dogumla ilgili bir seyler okudugumda aglarken buluyorum kendimi. Sanki hic gecmeyecek bu duygusallik...


18.2.2011
annem hastahanede. kolunda uyusma, yuksek tansiyon... boyun fitigi degilmis sebebi. beyine bakiyorlarmis. beyin temizmis cok sukur. ama hala sebep bulunabilmis degilmis. boyle uzakta olunca, elinde telefon kalakaliyorsun haberi alinca. uzakta yasamanin en kotu tarafi bu yalnizlik. oyle yigildim kaldim. simdi daha mantikliyim :) hayati organlardan sinir sistemi ve kalp elenmis durumda.  en azindan hayati bir riskin olmadigini bilmek guzel. oradan gelecek haberlere gore turkiye'ye gidebiliriz her an. ama simdilik beklemedeyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder