13 Ocak 2011 Perşembe

Oglumun simdiye kadar giydigi kiyafetlerini koliledim. Ah kucucukmus! Icim bir garip oldu. Kokladim, deterjan kokuyor. Bir dahaki bebegimin kirli kiyafetlerinden saklayacagim. :/ 


---
Gece korkunctu. Her saat basi aglayan bir bebegi uyumaya ikna etmeye calismak. Offf! Sanirim sebep disler. Bir de beceremedim bu gece uykusu duzenini oturtmayi. Sahi nasil oluyor aksam 7de yatirilip sabh 7de kalkan cocuk? Cocuktan cocuga degisir ama ya biz bir seyleri yanlis yapiyorsak diye korkuyorum :/ Bu sefer de yorgunluktan erken saatte siziverdi. Gece yarisi oldu, bekliyorum; kesin uyanir.


---
1.16.2011
Oglumla kuru uzum yiyoruz :)


1.17.2011
 Beyonce'nin Single Ladies sarkisinda ne var bilmiyorum ama Ilgar da kipir kipir dans ediyor bu sarkiyla :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder