15 Aralık 2010 Çarşamba

uyku teroru - night terror

Burada sabahin bes bucugu. Bizim oglana 'night terror' teshisi koydum. Aranizda tecrube eden oldu mu, ne yapmali? Uzun suredir var olan, giderek siddeti artan sekilde uykusundan ciglik cigliga aglayarak uyaniyor. Yatagi bizimkinin yaninda. Dogrudan benim yattigim tarafa bakarak beni ariyor. Fakat ben oradayken beni gormuyor bile. Kucagima almam da fark etmiyor, resmen uykuda ama uyanamiyor da. Hungur hungur agliyor. Konusmak, sarilmak vb. hic bir sey onu rahatlatmiyor.  Ne zaman ki o uyku halinden cikiyor, yatagina koyuyorum hic bir sey yokmus gibi donencesine bakip uyuyakaliyor. 


Her aksam oluyor bu. Ben de okudum, arastirdim, gecici ama ne kadar surecegi de belli olmaz diyorlar :( Kucaginda durmuyor zaten. Aksamlari emerek uyuyor ama en huzurlu uyudugu yontem o :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder