17 Kasım 2010 Çarşamba

Yok arkadaslar! Muhatap oldugunuz kisi normal degil, emin olun. Haftalarca yazamiyorum diye kivranip simdi uyumayip bolum bolum tez bitirmeye calisiyorum. Pazartesi gunu bitecekti, bitmedi elbet. Yavru dogmazdan evvel de uykusuz ayakta duramam ben diyordum. Insanin kendini bilmesi ne hos :p


18.11.2010
Yavrunun 39 derece atesi var. Soyduk, ates dusurucu verdik azicik dustu. Offf ki ne off :( Tum gece atesliydi, bir ara 40a yaklastiydi, uyumadik, bilinci acik mi diye test ettik durduk :). Duzenli ates dusurucu verince sabaha karsi sakinledi. Simdi babasi doktora goturdu. Ben gidemedim cunku kahrolasi tezin sonuyla ugrasiyorum. Geldiler doktordan. Orada atesi 40'a vurmus yavrunun. Ates dusuruculerin ceisid arttirildi, testler icin ornekler alindi. Boyle bir kac gun daha surermis. 


19.11.2010
Son sayfalardayim! Paylasmak istedim :p Su an son dakikaya sikismis halde cirpiniyorum. Tabii saatler gectikce performans azaliyor, bitiririm sandigim seyler gozumde buyumekte. Bir de yavrunun atesi tekrar yukselirse yandik. 
Sen sen ol simdiden yazabilecegin her seyi, uyduruk bir sekilde bile olsa yaz bir kenara. Asla bebek dogduktan sonraya kalmasin bu tez yazma isi. Cok buyuk vicdan azabi yasiyor insan. Hani isine gidersin, dondugunde yavrunla ugrasacaksin nasilsa ama bu insanin gecesini gunduzunu yiyor. Cocuguna iki dakika ayirsan bile bir tarafin hep tezle mesgul. Ben secimimi yapip tezi ihmal ettim ama yine bana/bize patladi :) Atesli bebegi babasinin yanina birakip odaya kapanmak fena bi' seymis. Neyse ben boyle icimi bosalttim gideyim, burada gecirdigim her dakika da aleyhime :)


20.11.2010
kuzucuk iyilesti sayilir, atesi cok cikmiyor artik. bugun iki disinin daha ciktigini gorduk. doktor atesle dis arasinda cok alaka yok diyor ama insallah dis gibi zararsiz bir seydendir :) 
Atesli gunlerin ardindan alt sag, ust sag dis cikti. Atesin sebebi dis mi bilemiyoruz ama yeni disler cok can yakacak gibi :) 
Yavrunun once burnu tikandi, bir iki hafta sonra ishal oldu, simdi ateslendi. Sonucta yuvaya gidiyor. Bir sekilde mikroplarla tanisip bagisiklik sistemini gelistiriyor. allahtan bunlarin hepsi bir arada olmadi. Yavru simdi daha iyi. Biz de acemiyiz tabii, cok korktuyduk :)


durdu durdu, 5 disi birden cikardi. iyi mi etti? hayir. cok zorlandi(k), kimseciklere tavsiye etmiyoruz :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder