29 Kasım 2010 Pazartesi

doktora bitti

savunma oldu bitti :) imzalari aldim. bir iki duzeltme var sadece :))))


siradaki postdoc ama once azicik annelik yapmak istiyorum. 


5.12.2010
kriz gecirmekteyim. duzeltmeleri bitirmem gereken son bir kac saatin icindeyim. istenen seyler grafiklerin cizgilerini netlestir gibi abuk detaylar. cok zaman aliyor, yetistiremiyorum. bu aksam istiyorlar. yarin her sey bitecek ama ben simdiden bittim :(


sanirim bitti. ben de tukendim. yarin yogun olacak, sut pompalayayim en iyisi :/

acknowledgement sirasinda bir vicdan muhasebesi yapiyor insan. en cok komiteme tesekkur ederken yalan soyledigimi hissettim. hocama karsi sevgi doluyum su gunlerde, yillardir ihmal ettip simdi hatirladi beni.ben de ilgiye muhtac yavru modunda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder