8 Ağustos 2010 Pazar

dogum sonrasi kilo

Emzirirken kilo verilir zannediyordum. Yok oyle bir sey! Emzirince deli gibi acikiyorum ben. Etrafimdaki herkesten cok yiyorum. Firsat olmayip yemezsem elim ayagim titriyor zaten. Dogumdan sonra giden kilonun uzerine iki kilo aldim. Derdim gobek de degil aslinda. kollarim bile yaglanmis. Bingil bingillik soz konusu :) Spor tanidigim cogu Turk gibi benim icin de cok zor :)

I.'in bile bacaklarinda selulit var. Dogum sonrasi kilo ve yaglari hic dert etmem artik :)
Tabii I. buyudukce o tombik bacaklar kasli olurken benimkiler ne olur bilemiyorum :/

Not: I. 18 aylik olana kadar hic kilo veremedim. Yediklerimde sinirlama yapmadim fakat spora basladim. Sporla birlikte verdigim iki kiloyu Turkiye gezisinde geri aldim :) Bir turlu 64ten asagi dusemezken Ilgar'in muthis hareketli bir cocuga donusmesinin kari olarak ben de eski kiloma donebildim. Kollarimdaki yagli goruntu anladim ki hormonlarla alakaliydi. Zaman icerisinde o bingil bingil hal yok olmustu (kilo vermemden evvele denk geliyor bu).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder