10 Temmuz 2010 Cumartesi

tez isleri

 saat 22:25, hala labdayim. iki gundur yaptigim hic bir deneyden sonuc alamadim :(


 ben raziyim bu kadar calismaya ama sonuc alamayinca, butun gun hic bir sey icin calistigini dusununce cok fena oluyor. dun gece labdan ciktigimda geceyarisini geciyordu. hic bir sonuc alamadan dondum eve. simdi yine buradayim, bakalim ne olacak :/


14.7.2010
5 yildir yaptigim deneylerin sonuclarini eledim/sectim. labdaki hayatim film seridi gibi gozumun onunden gecti. 
ilk yillar hazirladigim grafikleri ben bile anlamakta gucluk cektim. ne cok gereksiz ise vakit harcamisim, ufacik bir detay icin ne cok emek harcanmis. 
yaptigim her sey gozumde kuculuverdi. acaba eski bilim askim bu projeden kurtuldugumda geri gelir mi :)


19.7.2010
bu tez bitmiyor, agustos'un tarihlerine yetisemiyor :( daha cok yarinki toplantidan bir tane daha yapmak zorunda olacagima uzuluyorum. 
bir rus, bir macar, bir japon, bir amerikali, bir de laz teze girismis... basta kulaga komik geliyordu boyle. ama rus cok fena cikti. amerikali benim danisman danismanliktan baska her seyle ugrasiyor. macar yillarca canima okudu, ben de anne olunca benim tarafima gecti. japon her zaman pamuk gibiydi :) Rus hoca aynen devam ederse komiteden ayrilir dedi benim bolum baskani olan Macar. Bakalim ne yapacaklar bana. 8 saatim kaldi :/
yetismiyor zaten yapacak bir sey yok. simdi hucre sayiyorum, sunuma bir grafik daha koyarim :/


tez komitesinin gozu doymuyor. biraz daha deney yapip eylul'un ilk haftasi sunmami istediler. turkiye'ye gitmek hayal oldu :( 
basta annem, turkiye'deki herkes buyuk hayal kirikligina ugrayacak. nasil da bekliyorlardi agustos'u :(
gecti bitti. en azindan simdi su kadar deney yapacagim ve bitecek netligi var. bu hafta biraz hafiften alip yine girisecegim deneylere. sabretmeyi cok iyi ogretti bu doktora.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder