16 Haziran 2010 Çarşamba

emzirme

sag gogsum nerdeyse sut uretmez oldu. kac gundur emziriyorum, pompaliyorum ama bir gelisme yok. hani stresten desem oteki de azalirdi. 


beni endiselendiren bir memem sut yaparken otekinin bombos olmasi. orantisiz sut uretimi soz konusu yani. baktim internete, diyor ki bebegin ya da annenin emzirme tercihinden dolayi bir taraf sut uretimini azaltabilirmis. 


sahiden de ben en basindan beri sezaryenden dolayi karnimin ote tarafi daha cok agridigindan hep sol memeden emzirmeyi sevdim. ama sagi da ihmal etmiyordum guya. etmisim belli ki. bir de ustune tez stresi eklenince sut uretimindeki azalma sag memeyi daha cok etkiledi anlasilan. daha sik pompalayip emzirerek duzeltilebiliyormus durum. eh bir de dinlenebilirsem ne ala :) daha fazla bilgi surada var:
http://www.kellymom.


isleri yayinca sut geri geldi bu arada. tembellik lazim bana ama yarin son gun, su 1st submission denen sey bitince guzel olacak. gerci essegin buyugu damda, tezin kalani var daha 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder