16 Nisan 2010 Cuma

bebek bezi

Amerika'da yasayan arkadaslar: Yeni dogan/dogacak bebek icin hangi marka/buyuklukte bezi hazirda bulundurmak gerek?


Ben daha once Evren'den 7th Generation'u duymustum. Ama bu bezlerin sadece markasi degil bir de alt turleri var anlasilan. Ustune bir arkadasimizin mumkun oldugunca fazla bez stoklayin tavsiyesi gelince emin olmadan girmeyeyim bu ise demistim.


Herhalde en guzeli az miktarda yenidogan, bir kac adet de 1 numaradan baslamak. Pampers ise yumusakligi acisindan daha kaliteli.


Pampers Swaddlers yenidoganla basliyoruz :). Desitin'i daha once de duymustum, bulundurmak lazim anlasilan. Annemin taktigi de hep yikamak olmus, yaz kis fark etmez diyor. Ben de oyle yapacagim :)


Bende simdilik Burt's Bees'in Diaper Ointment'i var. Buttpaste'in ovgusunu de cok duydum etrafimdakilerden. Islak mendil 7th Generation'un mendillerinden almistik ama buranin kagit havlulari da isimizi gorebilir sahiden. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder