26 Ocak 2010 Salı

Hamilelikte gaz

Gaz sancisi ceker oldum. her aksam, duzenli bir sekilde hem de :(
uzaninca daha rahat oluyor ama benim gun icinde oyle bir sansim yok. annemin sozunu dinleyip atletsiz dolasmiyorum ben de :) insan bilemiyor bir de, nereye kaydi barsaklar, agri karnimdan mi yoksa bebekle ilgili bir seyden mi :)
rezenenin tadi cok kotu geliyor bana. zorda kalirsam icerim herhalde. emziriyorken de ise yariyor diye okumustum, mecbur alisacagim o zaman. sicak su fikri gayet iyi geldi ama bak. bir de yatarken corap giyiyorum, biraz ise yariyor.
 bu arada cidden rahatlatan bir duygu insanin hayatinda ilk kez tecrube ettigi seylerin baskalarinda da oldugunu ogrenmek. bu hamilelikle birlikte "acaba bu normal mi" sorusunu o kadar cok sorar oldum ki...  

Nurturia'dan :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder