14 Aralık 2009 Pazartesi

susuz jimnastikci

 .
Az once doktor kontrolunden geldik. Her seferinde oldugu gibi tum sorulara verilen cevap ayniydi: Bol su ic!
Cok oturdugumdan olsa gerek, karnim kasiliyordu, bunun da nedeni suymus. Sasirdim dogrusu. Bana sorsaniz hayatimda icmedigim kadar su iciyorum.
Bir de doktor bebegin kalbini dinlemek istedinde ik tepkisi 'burada bir jimnastikci var' demek oldu. Hareketliymis, herhalde ben en gucu tekmeleri hissedebiliyorum sadece.



Yarin benim komite toplantisi var. Sunumum henuz bitmis degil. Bu gece uzun olacaga benzer.

2 yorum:

  1. ne kadar hareketli, o kadar iyi! Herseyin yolunda olduguna cok sevindim.
    Yarin icin iyi sanslar!

    YanıtlaSil
  2. Bana pratikanne@gmail.com dan ulasabilir misin? Bloglarinda sana ulasabilecegim e-mail adresi goremedim. sevgiler,

    YanıtlaSil