25 Ağustos 2009 Salı

havuz

Butun gun is yerinde kolumu kaldiracak gucten yoksundum. Isime yogunlasamiyorum son bir iki gundur. Umarim gecicidir. Yaklasik 10 gun sonra Turkiye yolunda olacagiz. Ertesi gunu dert etmeden huzurla uyumayi hayal ediyorum; azicik nazlanmayi, tembellik yapmayi. Burada calismasam bile sucluluk duygusu her seyi bozuyor, keyif yok maalesef.

Kilo verdim biraz daha, 57lere dustu kilom. Ilk uc ayda yadirganacak bir sey degil elbet. Hem ben bunun sadece bu haftaya ozgu oldugunu, adapte olur olmaz sismeye baslayacagimi biliyorum :) Ayni anda iki disimi cektirmek, yumurtlama gunune denk geliyor diye agri kesici kullanmamak ve agri icinde kivranmak baslangic kilomu genelden dusuk duzeye indirdi. Iyi oldu sanirim. Ne demeli, her seyde bir hayir vardir?

Mide bulantim sabah coktu. Eger bir sey yemezsem, bir iki saat icinde midemdeki ates bogazimdan fiskiracak gibi geliyor, yaniyorum. Ama bu dert degil, eskilerden tanidik bir sey bu. Halsiz olmamam lazim. Tek istedigim bu. Yarin hele zor bir gun iste. Sabahtan itibaren cok ve araliksiz calismam gerekecek.

Bu aksam keyifliydi ama. Once A. ile konustuk webcam'de, guzel oldu. Sonrasinda arkadaslar geldi evimize. Havuzda yuzduk, mangal yapip sarkilar soyleyerek afiyetle yedik. Cok eglendim. Havuz jimnastigi sahneleri unutulacak gibi degil :). Inanilmaz guzel bir enerjiyle doldum, yuzdum epey. Evet kesinlikle yuzmeliyim, daha cok daha sik.

Henuz cok az insan biliyor hamileligimi. Arkadaslarimiza biz soylemek istiyoruz. En dogru zamani bekliyoruz ama biz bekledikce onlar bozulur mu bu duruma?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder