21 Ocak 2015 Çarşamba

Kayıp

Madem bu blog cocuklu hayatimizin hikayelerinden olusuyor, bunu da not etmeli. Belki de sadece herkes bilirse benim de kabullenmem kolaylasir diye yaziyorum, kim bilir. Hamileydim, 10. hafta dolmak uzereyken kalbinin artik atmadigini ogrendik. 36 yasinda ikinci hamileliginin hayali ve keyfiyle cosmus biri olarak yasadigim hayal kirikligini, yurek sizisini anlatmam mumkun degil. Fakat yapabilecegim hic bir sey olmadi, yaptigim hic bir sey yanlis degildi. Kacacak, benim gibi pek cok kadinin da tecrube ettigi bu gercegi gormezden gelecek, saklanabilecek hic bir yerim yoktu. Bu yuzden bitti. Belki zamanla kucuk bir sizi olarak hatirlayacagim, ama belki, ama zamanla.

8 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Hayırlısı böyleymiş diye düşün. Tıpkı anne babalarını seçtikleri gibi gelecekleri zamanı da seçiyor bebekler, ben buna inanıyorum. İki düşükten neredeyse 2,5 yıl sonra gelecek olan kızım için de böyle hissediyorum.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler. Iki dusuk zor olmali, asabilmis olman ne guzel. Cok sevindim kizinin haberine. Saglikla gelsin, mutlulukla, keyifle buyutun.

      Sil
  2. Canım... sımsıkı sarılıyorum sana... elbette yanlış birşey yapmadın/ız.. sahici bir meleğe sahip oldun/uz yalnızca...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili M., ben de sariliyorum.

      Sil
  3. Merhaba,
    bu blogu ilk actiginiz zamanlarda nasil oldugunu hatirlmasamda tevafuken bir yerden kesfetmistim sizi, aramizda yaklasik4-5 hafta vardi sizinle, bu yuzden yazdiklarinizi okumak bana cok keyif veriyordu, basima birkac hafta sonra neler gelecegini az cok kestirebiliyordum bu da beni farkli arayislar icine girmemi engelliyordu, cunku yazdiklarinizi hafta hafta bende yasiyordum :) derken gunler gecti bebislerimiz dogdu ve sizi takip ederken sanki cok yakin arkadasimi takip ediyormus hissine kapildim, acaba suanda ne yapiyor, nasil bir paylasim yapacak diye sizi favori listeme bile eklemistim, sizinle birlikte seviniyor, uzuntunuz uzuntum oluyordu, sizin haberiniz yokken sikintilariniz icin ettigim dualari burada yazma geregi duyuyorum cunku kendinizi gucsuz hissettiginizde bilin ki birileri sizin icin dua ediyor vemutlu olmaniz icin ugrasiyor :) zamancok hizli akip gecmis yasarken hic gecmek bilmiyor cok uzun geliyor malesef, ogullarimiz buyudu okula basladi bile, eski postlarinizi okurken baya bir nostalji yasiyorum, bugunde hic umulnadikbiranda geldiniz aklima sayfanii ziyaret etmek istedim, bir kaybiniz olmus cok uzuldum ama sizicennette bekleyen gercek bir meleginiz oldu, otelerde onunlA bulusmaniz duasiyla
    hayirli gunler diliyorum, tum guzellikler sizinle olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske ismini bilseydim. Ne kadar mutlu ettigini anlatamam. Okula basladi demek sizin oglan da. Bizde hep kurallara uymama, soz dinlememe icerikli sikayetler bolca. Aslinda detayli yazmali bir ara, bu okul isleri epey cetrefilli.

      Ben iyiyim, cok daha iyiyim. Ama bebek deyince, bebek gorunce, hala o bebegi kucaklayamadigim icin icim sizim sizim sizliyor acikcasi. 40 yasima uc yil var, bir bebegin hayaline tekrar kapilmak icin ne kadar zamanim var turunden hesaplara giriyorum sikca. Bir gun bir bebegi daha kucagima alabilecegim gunleri hayal ediyorum. Vazgecmis degilim ama artik kaybetme korkusu baskin.

      Diger yandan bir kapi kapanirken baska bir kapi aciliyor insanin onune. Akademik kariyerimi tamamen askiya almistim hani. Geri donusu olmayan bir karardi bu. Endustride iyi bir pozisyonda ise basladim. Isimi seviyorum, keyifli (simdilik). Kendime biraz zaman vermemi sagladi bu. Uzun bir icine kapanma hali yasadigimi anladim, epey melankolik bir surecmis, cok yalniz kalmisim. O hallere iyi geliyor calismak. Oglum tam gun okul/okul sonrasi program duzenine ayak uydurmaya calisiyor hala. Sanki yasadigim hayata daha 'normal' kosullar katabiliyor olmanin avuntusu var. Hayal ettigim bu degildi ama her hayal basina gelebilecek en guzel sey degilmis. Ogrenmis oldum.

      Cok zaman olmus sen bu yorumu yazali. Hep sen diye yazdim, bana oyle demeni istedigimden. Daha sik goruselim :)

      Saglicakla!

      Sil
  4. Ben de uzun süre uzak kalmışım bolg dünyasından, yaşadıklarınıza çok üzüldüm, en kısa zamanda yeni bir güzelliğin hayatınıza girmesi dileği ile, hoşçakalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Artik astim o halleri, iyiyim. Konusunca huzunleniyorum o kadar. Gec yasta da olsa yine anne olma hayallerim var simdi :)

      Sil