25 Nisan 2013 Perşembe

Oğlumuz 3 yaşında


Dün oğlumuz 3 yaşını doldurdu. 5 yasındaki E. ile arkadaşlarımız arasında doğum gününü kutladık. İlk dogum gününde güzel bir gün geçirmesi için sahile götürmüştük oğlumuzu. İkinci doğum gününde Turkiye'deydik; anneannesi ile birlikte kutladılar yaş donumlerini. Özel bir hazırlık yapmadan spontane gelişmiş bir doğum günü olmuştu. Gel gör ki bu yıl I. doğum gününün ne olduğunu biliyordu. Benden okul otobüslü pasta ve üzerine mavi mumlar koymamı istemişti. Ben de öyle yaptım. İlk kez oğlum için doğum günü hazırladım. O büyüdükçe heyecanım artıyor. Uzun bir süre farkında olmadan iki yaşını dolduracağını düşünerek konuşmuşum. Annemin uyarısıyla kendime geldim, evet oğlum üç yaşını dolduruyordu :)
Zaman çok çok hızlı geçiyor. Hayat hep böyle geçecek farkındayım. Günlerin yeterince tadini çıkaramama, oğluma doyamama korkusunu taşıyorum hep. Bir an önce büyüsün, hiç büyümesin gibi dileklerim yok. Doya doya yaşayalım. Bir de mümkünse oğlumun 60 yasını da görmek istiyorum. Sevgilimle birlikte şöyle mutlu bir nine olup çocuklarımızın mutluluğunu görmek hayalim var. En güzel hayalim bu şu sıralar :)

Oğlumuz son aylarda 'bebek' olup koynumuza sokulmayi seviyor. Sonra ona 'eskiden' söylediğimiz ninnileri söylememizi istiyor. Nasıl güzel! Nasıl huzurlu!
Bu huzur, bu mutluluk daim olsun yavru kuşum. Dogum günün kutlu olsun.




4 yorum:

  1. Doğum gününü kutluyorum şeker oğlunuzun:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Nice saglikli mutlu huzurlu kipir kipir yaslara:) Sanki gormusum, tanismisim gibi evde bazen Ilgar'dan bahsediyorum esime, fotograflarina guluyorum:) opuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler Mor Koyuncugum :) Yillardir tanisik sayilmaz miyiz hem? Fotograflara bakip bakip guldurebiliyorsak ne ala(guler misin, aglar misin haller cok malum). Yalniz bir serzenisim var sana, ben ne zaman gorebilecegim senin yavruyu?
      Operim ikinizi de :)

      Sil