17 Ekim 2012 Çarşamba

Eylül, Ekim 2012


01.09.2012
Sözlük- Kelime: Fuzik, Anlamı: muzik; ses muhendisi olacak cocugum :)



07.09.2012
Yaptı: Hayatinda ikinci kez kustu. Ilk seferi 7 aylik donemde dis cikarirkendi. Bu kez neden oldugunu bilemedik. Basta korktu ama annesi uzerine fiskiran kusmuklarin komikligine dikkati cekince konu dagildi :S

08.09.2012
Yaptı: Bugun de kustu. Hic bir sey yemeden uyudu kuzu :/

09.09.2012
Yaptı: Bugun kusmadi ama yine de ac yatti :/

13.09.2012
Yaptı: Turk bir bakiciyla, Yudum'la evde kaldi. Operek karsiladi, basini Yudum'un omuzuna yaslayarak oturdu, annesine birlikte el salladi :) Mesaj atmis Yudum, sorunsuz uyumus :)))

18.09.2012
Bu aralar: "ey bi ci, oh boy oh boy ♫" diye sarki soyluyor :)
Her tur siren sesini cikararak oynuyor.

21.09.2012
Bu aralar: Burnu cok akiyor. Sumkurup sumkurup kendi silmek istiyor ama ne silis! Koltugun uzerinde sumuklu bocek partisi verilmis gibi.

22.09.2012
Bu aralar: Dizlerini ortmeyen sort giymeyi reddediyor. Tisortlerini de kendi secmek istiyor. Her seyi 'kendiiii' diyerek kendi yapmak istiyor :)

Dertlenecek bir seyler arayip duruyor. Bulamadiginda elini, kafasini hafifce sehpaya vuruyor. Aglayarak bana gelip opturuyor ve sakinlesiyor. Duyan cocugumu cok az opuyorum zanneder :)

Beyaz badi ve 'dino'lu jama (pijama) disinda kiyafetle yatmayi kabul etmiyor. Dun aksam giydirdiklerimi cikarttirdi. Beyaz badisini giydi ama dinolu kirli olunca kenari cizgili esofman secti kendine. Ergenim yavrum!

Annesi hic 'opeyim gecsin' yapmadigi halde bir sekilde cani yandiginda (genelde ilgi cekmek icin parmagi acimis gibi yaptiginda) annesine opturuyor aciyan yerini. Bir de "buz buzzzz" diye agliyor :)

23.09.2012
Bu aralar: Skype gorusmelerinde dayilarini ve teyzesini hafifce bagirarak isimleriyle cagiriyor :) Eger kimseyle gorusmek istemiyorsa karsidakini gorur gormez "baybayy, kapat" deyip uzaklasiyor.


27.09.2012
Bu aralar: Buyume atagi geciriyor gibi. Iyice akillaniyor oglum. Soylediklerimizi degerlendiriyor, onerilerimiz arasinda secimler yapiyor. 'Kendi' diyerek yaptigi seyler ona mutluluk veriyor. Kulagi hep cevresinde konusulanlarda, ne soylersek tekrarliyor. Gozlemler yapip etrafindaki cocuklarla uyumlu/toplu bir sekilde aynen onlar nasil yapiyorsa oyunlar oynuyor. Ben de anladim ki sabirsizlik yapmamaliyim. Bir hafta oncesine gore ne kadar buyuk farklar var davranislarinda. Istikrar ve sabir anahtar kelimeler :)



01.10.2012
Yaptı: Az once yanima sokulup tisortumu acti. "Meme" dedi. "Evet oglum annenin memeleri orada. Fakat artik sut yok." dedim. Hala israrla bakmak isteyince "istersen yanagini gogsume dayayip yatabilirsin" dedim. Yatti kuzum. Tatli yavrum.

05.10.2012
Dedi: "Biraz ipad" diyerek oyle tatli rica ediyor ki. !

Bu aralar: Uyumadan evvel "Biraz muhabbet" derdi. Simdilerde 'muhabbet'e 'muhammet' demeye basladi.

Orasini, burasini carpip (ya da carpar gibi yapip) buz istiyor.

05.10.2012
Sözlük- Kelime: peng yu, Anlamı: thank you; anasinin muthis aksani sagolsun. cogu turk gibi tenk yu diyeydin ya yavrum :))


06.10.2012
Artık: Beyaz kulot ister oldu. Beyaz badisiz yatmayi kabul etmedigini dusunursek basimiz dertte. Ustelik giydigi kulotlarin hepsine bez muamelesi yapiyor.

08.10.2012
Bu aralar: Pipiyi kesfetmis durumda. Pipisine bakip "roket" dedi.

Yaptı: Bal sisesinin kapagini acip icine tuz doldurmaya calismis. Ama oncesinde tuzlugu bol tukurukle yalamis oldugu icin az miktarda tuz dokulebilmis. Keci yavrusu!



09.10.2012
Bu aralar: Butun renkleri biliyor (siyah, beyaz, mor, sari, girmiz, turun, yesil..)

Sözlük- Kelime: Havayu, Anlamı: How are you; Ingilizce konusmaya merak sardi su siralar.

12.10.2012
Bu aralar: "Öyle miiiii?" diye kendi kendine konuşup kıkırdıyor :) Annesinin "şunu yapar mısın, duru musun, iner misin" gibi sözlerine "misi misi" diye cevap verip kıkırdıyor :))

Yaptı: Sanirim ilk kez kirmizi ojeli gordugu annesinin ayaklarini optu. Deli!


13.10.2012
İlk kez: Ata bindi. Cok sevdi. Bir zaman sonra uzerindeyken atin yelelerini cici cici diye seviyordu :)
İlk kez: Lolipop seker yedi. Babasinin dedigine gore Cadilar Bayrami partisinde bir oyundan kazanmis.

15.10.2012
Bu aralar: Mükemmel şekilde touchpad kullanır oldu. Laptop kullanımını engellemede bir kalemizi daha yitirdik demektir :l


5 yorum:

  1. ne güzel bir günlük olmuş bu bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol Deli Anne. Yazamiyorum son don donemlerde. Bu yuzden Nurturia'nin ani defteri nden alinti yapip kolaya kaciyorum :)

      Sil
  2. herseyine herseyine bayildim! Yapismis kirpiklerine, astronot kiyafetine, ata binmesine, yapbozuna, boyundan uzun sazliklara, seninle olan resmine!, kendiii deyisine bayildim bayildim. Kedi de kocaman olmus, upuzun olmus. sn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sn Teyzesi, hala cok salyali opuyor ama kocaman optuk :)

      Sil
  3. e artik igrenmiyordum gerci, salyasina da raziyim :))

    YanıtlaSil