24 Mayıs 2012 Perşembe

Sosyallesme

Buralarda yaz iyice gelmis durumda. Sicaktan disari cikamaz olduk ki bu bizim icin kotu haber. I.'in enerjisini evde nasil bosaltiriz diye dertleniyordum ki aklimiza cocuk klupleri geldi.Dun O2BKids! denen klube gidip incelemelerde bulunduk oglumla. Bugun de ilk deneme derslere girdik. Ilk once butun cocuklar bir salonda toplastilar. Cocuklar, anne ve babalar kaynasip sohbet ediyorlar bu sirada. Ben de cocugu henuz 10 aylik, doktorasini haftaya bitirecek olan bir kadinla tanistim. Nasil sevdik birbirimizi anlatamam :)



Ilk derste kuklali bir gosteri yapildi, sarkilar soylenip dans edildi. Ikinci bolumde jimnastik salonlarina gecildi. Sanat bolumu de vardi fakat biz simdilik dogrudan jimnastige gitmeyi yegledik (salonu gorunce fisek gibi firladi desem gozunuzde canlanir herhalde).Cok cok sevdi!


Orada oglumun yasiti cocuklari gozlemleme sansim oldu. Anladim ki sosyal bir cocugum var. Yasiti pek cok erkek cocuk onun gibi konusamiyor. Saldirgan kesinlikle degil. Bir cocuk vardi onune gelene vuran. Cogu karsilik verdi, I. da uzak durmayi yegledi. I. gibi cilgin, boyundan buyuk islere kalkisan, fazla cesur ve enerjik cocuklari gorunce mutlu oldum diyebilirim :) Uyku saati coktan gecmesine ragmen oglum ayrilmak istemedi oradan. Hal boyle olunca cikista uyelik islemlerini bitirdik. Artik devamli oradayiz :)


3 yorum:

  1. Ozellikle bugun mecburiyetini anlttiktan sonra begenmenize cok cok sevindim:) Hayirli olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sagol Elfana :) Bakalim bundan sonra sevecek mi? Umarim fikrimiz degismez.

      Sil
  2. Ilgar kesinlikle çok sosyal, ve çok tatlı bir kuzu :)

    YanıtlaSil