23 Mayıs 2012 Çarşamba

Oglumuz haftaya 20 aylik oluyor. Onun zamanin ne kadar hizli gectigini cok kereler yazdim buraya. Saskinligim hala ayni. Daha dun olur mu olmaz mi derken hamileydim, simdi ise oglum bebek olmaktan cikmis durumda. Sanirim omrum bu saskinlikla gececek.

Henuz oglumuzun dogumundan 20 ay gecmis olsa da ilk dogdugu gunleri cok az hatirlar oldum. Oysa her anini beynime kazimak, o guzelligi unutmamak icin elimden geleni yapmak istiyorum. Buraya yazayim dedim. Kendime notlar bunlar.
Unutma:
Hamilelik cok guzeldi. Icinde bir canlinin buyumesi kadar gercek disi gelen ama bir o kadar da gercek olan baska bir sey yok. Kiymetini bilmeli her asamasinin. Bir sonraki seferi hayal ediyorum simdiden. Oglumla paylasacagim guzel anlari dusunuyorum. Bir de dogum yapar yapmaz kucagima bebegi almanin hayali. Icimde kaldi o duyguyu tadamamak.
Dogum sonrasi zor olabiliyor. Duygularin cok yipranabiliyor. Beklentilerinden kimsenin haberdar olmamasi iyi bir sey degil :) Duygusal olarak yipranmayacagin bir ortam yaratmali.
Emzirmek ilk uc ay cok zordu fakat sonra cokdaha kolay ve keyifli bir hal aliyor. Sabretmeli.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder