8 Mayıs 2012 Salı

Anneler Gunu

Oglum Turkiye'deyken bana zarar verir olmustu. Bu saldirganlik gecicidir diye dusunup oyle yaptiginda engel olup sevip opuyordum. Anlamadigim sey bunlari ben onunla ilgilenirken, ilgilenmezken bir turlu sebebini cozemedigim zamanlarda yapiyor. Nasil yaklasmaliyim ona, nasil engel olacagim? Nedir boyle davranmasinin sebebi? Cok kotu oluyorum. Sabrim kalmayinca bagiriyorum. Sonra vicdan azabi...

Baktim ki bas edemiyorum, aldim cocugu disari ciktim. Sonra bir arkadasim geldi bize. Sonra yine disari ciktik. Bugun beni yeme gunuydu gecti umarim :)

Denedigim seyleri siralayayim. Sadece beni isirip iskenceden gecirdigi icin yaptiginin genel bir saldirganlik olmadigini dusunuyorum. Cok mutluyken, babasiyla oynuyorken kosup kucagima sokuluyor ve sonra bana saldiriyor. Canimin yanmasiyla gosterdigim tepki mi hosuna gidiyor bilemiyorum. Henuz cozemedim iskence sebeplerini.

Canimin yandigini aciklayarak istikrarli hayir, kisa sureli time out, tepki vermeyip uzaklasma, tepki verip uzaklasma ve tum bunlarin basinda ve sonunda muhakkak aciklama yaptim. Onun canini yakma isini yapamadim hic. Sadece cimciklediginde elinin ustune kucucuk yaptim ve boyle aciyor dedim. Gulerek karsilik verdi bana. Saykom kuzum... Bugunki tepkimse isyan seklinde oldu. Kavga ettim resmen :/ Cocuguna hep kizan anne olmak korkum var. Ben hircinlasinca o da hircinlasacak biliyorum. Oyle olmasin iste. Ama nasil? :/

zooborns.com a bakin derim. I. bayiliyor :)
5.9.2012
I.'in yikanirken kuvete isemesine izin veriyorum. Pipiden cis geldigini ogrendi bu sayede. Hadi cisini yap dedigimde yapiyor, kaslarini  kontrol etme egzersizi oluyor :) Pis anneyim evet :p

***
oglum dogdu dogali anneler gunu pek bir anlam ifade etmedi bana. bu 3. anneler gunum olacak. sadece sasiriyorum. cocukken anneme karsi  duydugum heyecani bir gun benim icin de duyacak bir cocugum oldugu gercegini hatirlatiyor bana. cok sasiriyorum. sanki oglum aramiza katilmis bir dostumuz, kankimiz. ama onun bizden oldugunu, benim ve sevgilimin hucrelerinden olustugunu dusunmek  cok heyecanlandiriyor. her zaman farkinda olamiyor insan. bazen izlerken cocugumu daha evvel kafamda oldugundan habersiz oldugum cocukluk hallerim geliyor aklima. hafizamin kapali koselerini actiriyor. bir bakiyorum bu cocuk benim gibi bakip guluyor.  gozundeki isik o kadar tanidik ki. icim titriyor o zaman.ne guzel bir seymis anne olmak. dileyen herkes olabilsin. yerine konabilecek duygu tatmadim simdiye kadar. 

***
Merdiven olarak kullanilan camasir sepetindeki temiz camasirlar yerde :#

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder