29 Nisan 2012 Pazar

Su cicegi?

Evimizdeyiz sonunda. Yolculugumuzun nasil gectigini merak edenlere yola cikmadan evvel ateslenen oglumun hala atesi var desem yeterli olur herhalde. Oluyorum yorgunluktan. Aklim orada kalsa da evimde oldugum icin mutluyum. I. da atese ragmen cok mutlu. Umarim uyur da biz de dinlenebiliriz.

4.30.2012
Hala atesli. Gunu kuvetin icinde suyla oynayarak geciriyoruz. Doktoru viral oldugunu soyledi. Gecermis 1 hafta icinde. Ben arada temizlik yapmaya calisiyorum. Burada 36 dereceye kadar cikiyor sicaklik. Herkes bronz, her yer yemyesil. 
Bu arada 5 haftalik turkiye gezimden 4 kilo almis olarak dondum. Son darbeyi tarti vurdu diyebilirim. Lahmacun, kebap, bal kaymak derken 4 kilo alabilecegimi dusunmemistim. Dogum sonrasi kiloma geri dondum :s  


5.2.2012
Atesinin 5. gunu doldu. Dun doktora goturdum. Viral olabilecegini soyledi. gorunurde bir enfeksiyon yok. fakat cocugun atesi ilac verdikten 6 saat sonra(ki ibuprofen 6-8 saat arayla veriliyor) tekrar yukseliyor. benim tirmangac yavrum kolunu kaldiramayacak kadar yorgun. hayatinda olmadigi kadar da dertli, mizmiz. dudaginin uzerinde ve yanaginda su cicegine benze yara cikti bugun. simdi nedir bu? bu ates neden inmez? benim yapmam gereken ama yapmadigim bir sey var mi? ucuk degil bahsettigim kabartilar. cok eminim ucuk olmadigina. su cicegi resimlerine baktim da cok benziyor :/ once yuzde cikarmis sonra vucuda yayilirmis. vucudunda bir sey cikarsa ancak anlarim. her halukarda atesli 6. gunumuze girdik. bitse artik. klinige goturmedim cocugu. Zaten su an yapilacak bir sey yok. Losyon da surmedik, 3-4 kabarti var o kadar. 

I.'in doktoru su cicegi olabilecegini, takip etmek gerektigini soyledi. Su cicegi olsa dahi yapacak bir sey yok zaten. Atesli ve mizildak oglumu disari cikariyorum simdi. Su cicegi olmasinin tek sakincasi kuzenimin minik bebesine bulastirma ihtimali. Asili oldugu icin yuzundeki minik kabartilarla kalacak sanirim/umarim. Asayis berkemal :)




5.3.2012
I. ilk kez atesi cok yuksek olmadan uyandi. umarim bu iyiye isarettir, bugun duzelmeye baslar. mizmiz cocuk mu yoksa eski kipir oglan mi daha iyi bilemiyorum. bizde ikisinin ortasi hic olmayacak galiba :) 
 Sabah gunesinde ilik suyla ates dusurme faaliyeti :)
Bu yilki Tr ziyaretimizde cocukla orada yasamanin ne kadar zor oldugunu gordum. Elimizdekinin kiymetini unutuyormusum meger. Ailelerimizi cok ozluyoruz ama onlarla devamli bir arada olmak da mutlu etmiyormus. Devamli gozleniyor olmak beni cok huzursuz  etti. Cocuguma ne kadar iyi anne oldugumun test edilmesi insana agir geliyor. Cok sıkısmıs, kenara kistirilmis hissediyor insan. Bu yuzden oradaki hayatimiz buradaki kadar keyifli olamayacak gibi bir fikre kapildim.   Bahce elbet guzel ama insan es dostla o bahcede keyif yapmadiktan sonra cok anlamli gelmiyor. Esim dostum, ailem yakinimda olsun ama cok da dip dibe olmayalim istiyorum sanirim :) 

5.3.2012
Dun agiz icinde beyazlik fark etmistim. Yeni sut icmisti, ondandir diye dusundum. Ama o beyazlik hala var :/ Bir de kucuk yaralar var dilinde. Hani tat tomurcuklari siser beyazlar ya, oyle. Su cicegi agiz icinde cikabiliyormus.  

Not: Daha sonradan ogrendik ki boyle hasta olunca agiz ici flora epey degisiyormus. Agizda yaralar cikiyor, cok kotu koku oluyor. Agiz gargarasi verdi doktoru. Isimize yaradi. Ates bittikten sonra agiz yara ve kokusundan cekti(k). Bitti neyse ki...

2 yorum: