12 Mart 2012 Pazartesi

21 Mart'ta Turkiye yolcusuyuz

Orada kalacagimizdan daha fazla bir zamandir yolculuk oncesi stres cekiyorum.
I.'la uc ucak ve iki aktarmali bir yolculuk. Oglumun enerjisine yetememekten korkuyorum. Tek basima olacagim, babasi daha sonra gelecek yanimiza. Donus hic sorun olmayacak ama ya gidis? 
En buyuk motivasyonu Mira ve Ada'nin annesi Banu'dan aliyorum. Darisi basima olsun. Kim bilir, belki de yolculuk ilginc gelecek ve uslu uslu koltugunda oturacak benim atom karincam. 




25 yorum:

  1. o ikinci resimdeki oturus nasil bir oturustur, tey allaaamm yaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayse Teyzesi, keyif adami benim oglum :))

      Sil
    2. Keyif adami mi, kurtlu mu :) Film izlerken bile oturamiyor sanirim atom karinca :) Kolay gelsin sana simdiden. Yolculuk hakkinda yazarsin da biz de hazirlik yapariz.

      Sil
    3. Evren, cok haklisin. Son resime dikkatli bakan herkes kurtlu der. O fotograftaki gibi iste, kucagimda durma sekli budur :/
      Cok sagol. Yazarim elbet. Hazirliklarimi da anlatacagim bir ara. Umarim ise yararlar.

      Sil
  2. ben de mayısta sizin istikamete geçmek niyetindeyim olursa inşallah, ben çocukları direkt uyuşturmayı düşünüyorum şu hayvanları uyutan iğnelerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nereye geliyorsunuz? Florida olsun, bize de gelin! Cok guzel olur :))
      Sen saka yapsan da bazilari cocuklara allerji hapi veriyormus durulsunlar diye. Bazi cocuklarda beklenenin aksine asiri uyarilma yapiyormus.

      Sil
  3. Bir saat once oglani ve babasini Istanbul'a ugurladim. Ben bir konferansa katilacagim icin 1 hafta sonra gidecegim. Bakalim nasil gececek yolculuklari sana haber veririm. Donuste beraber gelecegiz bir sorun cikmaz ama gidisleri sorunlu olmaz diye umuyorum. Bu boga oglanlari hep boyle galiba. Bizimki de feci keyfine duskun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne guzelmis! Bir hafta uzun bir sure de degil. Senin icin iyi olacaktir; tadini cikar. Biz yapamazdik boyle bir seyi; H. kaldiramazdi o stresi :) Umarim gidisleri sorunlu olmaz, kolaylikla, sakin bir sekilde biter yolculuklari.
      Operim keyfine duskun Atesbocegi'ni :)

      Sil
    2. Aaa Ycurl! Istanbul'a gidiyorsaniz biz neden bulusmuyoruz? Ne kadar kalacaksiniz? Biz 28 Nisan'a kadar oradayiz. Ne guzel olur!

      Sil
    3. Istanbul'da cok az vakit gecirecegiz ama evet bulusalim tabii. 12 nisan-16 nisan'da istanbuldayiz. 13 nisan da bogazicinde sunus yapacagim istersen gel guney kampuse yayiliriz sonra :) Siz Istanbul'un ne tarafinda olacaksiniz?

      Sil
    4. 13 Nisan'da H. geliyor :/ Istanbul'da Bahcelievler'de olacagiz. Ya siz?

      Sil
    5. 12-13'unde Zekeriyakoy civarinda ama 14'unde Atakoy tarafina geceriz. Bahcelievler Atakoy'e yakindi degil mi?

      Sil
    6. Cok yakin hem de! :/ Ama buyuk ihtimalle H. geldigi icin o gun Balikesir'e geceriz :(( Biz yine de iletisimde olsak. Bir firsat olur belki. Email atayim sana...

      Sil
    7. Babamizdan haber geldi. Sag salim varmislar. Hic sorun cikarmamis uyumus zaten ucakta. Buradan gece 9'da ciktilar uyku saati oldugu icin uyumus. Londra-Istanbul ucusunda da ogle uykusunu almis tabii geceyarisi orada cin durumda :) Yalniz Londra ucusunda arabasini bagaja koymuslar ucak Istanbul'a varinca bagaji alana kadar kucagimda tasimak zorunda kaldim dedi. Vize gerekiyor diye dusunmustuk cunku Turk pasaportu cikarmadik ama nufus cuzdani vardi. Nufus cuzdani olmasi yeterliymis vizeye gerek yokmus. Bu arada ben hicbir sey anlatmadim zaten ayrilirken de usulca ortadan kayboldum beni aramasin diye :( Sen de sorunsuz varirsin. Bu arada ipad vardi babanin yaninda o da sanirim oldukca oyalamasini sagladi.

      Sil
    8. Cok sevindim! Aferin Atesbocegi'ne, yerim :)) Donusunuz de boyle kolay olur umarim :)

      Ben araba degil de arba koltugunu tasiyan tekerlekli bir sistem edindim. Onunla tasiyacagim Ilgar'i. Ucakta da o koltuga oturacak. Oturursa :)
      Ben de bir akilli telefon, bir de kindle fire'a videolar yuklemeye basladim bile :) Umudum onlarda :)

      Sil
  4. Oooh, en buyuk hayalim :) Tadini cikart ycurl! Iyi tatiller!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evren siz de gelin. Bulusalim, soyle yuz yuze sohbet edip cocuklari sevelim. Ne guzel, ne guzel olur!
      Sizin bahar donemi basladi ama, degil mi :/

      Sil
    2. Evet ya cok guzel olurdu cidden ama dedigin gibi biz daha spring break'teyiz :/ Size rahat ucuslar ve iyi tatiller diliyorum :)

      Sil
    3. Sagol :) Elbet bir gun, bir yerde denk gelip gorusuruz :))

      Sil
  5. efem ya... o ne biçim oturuş öyle :)) ben de çok seviyorum ben bu de deliyi :)
    Sen o deli dumruluna şimdiden anlatmaya başla... Uçağa bineceğiz, hostes kemerlerin nasıl bağlanacağını anlatacak, yerimizde oturacağız, uçak kalkacak, seninle dolaşacağız yemek gelecek, yiyeceğiz uyuyacağız vs. bezi küçücük tahta üzerinde takacağız falan gibi... anlamaz diye bakma, kaydediyorlar gerçekten. Zaten en kötü ne olabilir ki endişelenme; kendi kulaklarını takacasın Ilgar'ımı da salacaksın uçağa :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok agir abi :) Deli Dumrul bir yandan da; istemedigi bir sey olunca cok kiziyor, ergen havalarina giriyor (bizim korkunc ikimiz var daha :)).

      Anlatiyorum Banu, ise yarar umarim. Oturacagi koltuga oturtup evde surus testi bile yaptim, yabancilayip oturmazsa diye :)Aslina bakarsan ucakta degil de baglantilarda ne yaparim diye endisem. Kisa bir baglantimiz var Charlotte'da, Ilgar'la ucaga yetisememekten korkuyordum. Ama sizin gibi servise binip gidecegiz. Sorun olmayacak umarim.

      Ucakta gecen yil kucagimda yolculuk yapmistik. Ondan daha korkunc olmaz diye dusunuyorum :)

      Sil
  6. Beni de Manchasterdan Türkiyeye giderken bir ay öncesinden stres basmıştı,aslında sadece 4 saat ama biz de aktarmalı gitmiştik, yolculuk uzamıştı. Ama tahminimden çok daha iyi geçmişti.İnşallah sizin de öyle olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Genelde hep oyle olmaz mi? Oncesinde cektigim strese degmezmis deriz. Umarim bizim de iyi gecer :)

      Sil
  7. Sizden birkac gun once de biz sevgili THY Chicago-Ankara yolcularinin canina okuyacagiz:)) Su an sakinim ancak butun negativitemi zivanadan cikmis cocuga yan bakandan cikaracakmis gibi hissediyorum:)) Ayrica Madonnanin konteyniriyla yarisiyor olabiliriz, sanki hersey gerekli hersey hic bulunmayacak cinsten... Cumlemize kolayliklar diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de cok kolay gelsin, kolay bir yolculuk olsun. Kucuk bebeyle yolculuk cok daha kolay (tabii her sey goreceli). Ilgar ilk Trukiye yolculugunda 4.5 aylikti yanilmiyorsam. Duvar onu koltukta israr etmekle cok iyi yapmistik. Portatif yatak takiliyor duvara biliyorsundur. Varsa bir sorun, cekinme. Kendimi tecrubeli hissediverdim :)

      Zivanadan cikan cocuga pek yan bakmiyorlar bu arada. Cevrenin ne dedigini hic onemseme. Size bakiyorlar mi diye sakin bakma. Sakin sakin bu yolculuk bitecek diye telkin et kendini :)

      Sil